沉重的心情
開始愈嚟愈唔想返工,今日返工又比經理鬧。做咗咁多年保安安裝,從來都只有我教人點做,但响呢度,好似每日都比人鬧,每日都好唔想返Office,唔想見到佢哋,對著啲儀器同工作反而好啲,唉,真係好唔開心,好想走!Kelvin今個星期都比第二個部門借咗去,我今個星期都要對住Carl同Netin。好慘。收工返到屋企,原本應該要做Website,Bamboo同Preschool個Website都真嘢要修改,但沖完涼了後好冇心機,結果都係攤咗响張床度直到九點。冇胃口,飯都無食就去打波。九點幾,終於見到寶寶行入嚟,感覺好似好陌生,距離好似愈嚟愈遠。同寶寶練咗一陣波,睇著佢一日一日進步。打完波,响停車場傾咗一陣。感恩嘅係天父安排咗一份工作比佢。佢話要買咗小黃喎,真係好唔捨得。整日嘅結論,今日都係好唔開心,好失望,好失落。已經唔知要點樣寫落去。
