沉重的心情

開始愈嚟愈唔想返工,今日返工又比經理鬧。做咗咁多年保安安裝,從來都只有我教人點做,但响呢度,好似每日都比人鬧,每日都好唔想返Office,唔想見到佢哋,對著啲儀器同工作反而好啲,唉,真係好唔開心,好想走!Kelvin今個星期都比第二個部門借咗去,我今個星期都要對住Carl同Netin。好慘。收工返到屋企,原本應該要做Website,Bamboo同Preschool個Website都真嘢要修改,但沖完涼了後好冇心機,結果都係攤咗响張床度直到九點。冇胃口,飯都無食就去打波。九點幾,終於見到寶寶行入嚟,感覺好似好陌生,距離好似愈嚟愈遠。同寶寶練咗一陣波,睇著佢一日一日進步。打完波,响停車場傾咗一陣。感恩嘅係天父安排咗一份工作比佢。佢話要買咗小黃喎,真係好唔捨得。整日嘅結論,今日都係好唔開心,好失望,好失落。已經唔知要點樣寫落去。

Continue Reading沉重的心情

恐懼

今天是我這幾個月來應酬最多的一天。四點多去鍾傳道家裡幫他維修警報器,之後和他去飲咖啡,然後五點半趕出市中心,約了Candy和她晚餐,因為她最近非常之不開心,所以約她吃晚飯開解她一下。跟著就趕去超哥家陪他飲酒,我己經好克制,只飲之兩杯紅酒,兩枝啤酒。但可能心情關係,最終我還是帶著醉意開車回家。和超哥超嫂談了很多,主要圍繞著他們倆孩子的問題和超嫂怎樣適應新西蘭的生活。很久之前聽個一個故事,是香港大學有一年迎接新的迎新露營,幾個新生和舊生一起,圍著營火講故事,但講故事的方法是沒有故事,第一個人開始隨便講一個故事的起始,然後每一個講幾句將故事接下去,但這個遊戲最終一定是恐怖的結局。為什麼會這樣呢?原來因為人在想像中通常會往壞的方向去想。所以最終一定是不好的結局。恐懼是什麼呢?其實恐懼就是對未來的不肯定,不清楚,所以總會聯想到不好的結局,想像事情永遠是最恐怖的。正如每個週未,我都會想得太多,所以非常的不開心。我會在想,妳到底現在是怎麼樣?妳在做什麼事情?想得太多,結果總是擔心。自從答應了妳不再醉酒,今天晚上已是我喝得最多的一晚,喝多了,失去自制的能力,自自然然的開始將壓抑的情緒宣洩出來。所以又開始好不開心,又開始在想妳了。對不起,寶寶!其實我現在已不知道我在寫什麼!原來在心底深深處,我還是好想念妳!原來我還是不能沒有妳!凌晨  酒後  醉筆

Continue Reading恐懼