為我代禱

昨晚實在太攰了,十一點幾雙眼已經完全撐唔開,一上床我諗唔夠三分鐘就瞓著咗。最近唔知點解成日都係咁,好容易就攰,成日都想瞓,開工開車想瞓、收工返嚟一沖完涼又想瞓。星期二晚好開心,可以同寶寶撐枱腳,雖然食嘅嘢好簡單,都係魚頭米粉同麥片蝦,不過真係好幸福。飯後一齊計劃寶寶個企業網頁,發展我們的鴻圖大計😊😊。重新改咗個名叫做「野比家」Dora Family,好啦,等我哋一齊努力去創建這個新的家啦。回家的路上,發現隻手有啲怪怪哋,噢!原來留低咗隻介指响寶寶屋企。不過手指輕輕哋真係有啲唔慣。送咗同事去機場,返到屋企已經差唔多十二點,又好攰,一沖完涼就乜都唔想做,唯有上床瞓。今日一早同Kelvin响Papakura,佢話佢四月底就返星加坡,不過重未決定幾時返嚟,但返嚟之後就準備同我一齊去接工程自己做喎。我諗真係時間要諗諗幾時辭職啦,愈嚟愈頂唔順個經理,太小家,又唔責任,噚日佢打電話比我,要我改Work Sheet,因為Call Out嗰陣去錯地方,唔可以Claim公司喎,星期一早上七點嗰個又叫我唔好計,佢話我係咪都應該七點出門口返工。所以總共張Work Sheet 要減少五個鐘,其實錢唔係問題,原則先係問題,我真係有大清早星期六、日出去做Call Out喎,但作為一個經理係咪唔應該咁小家呢,一百幾十其實都係公司比,但佢唔比我Claim,作為員工點都係會唔開心,咁佢點令我哋服佢呢?我要開始做一啲詳細啲計劃了。寶寶,請為我禱告,我需要信心、勇氣和智慧!對神的信心、對工作挑戰的勇氣和分辦對錯的智慧。

Continue Reading為我代禱

一剪錯成千網斷

今日終於天色放晴,但心情極之唔好,一早又係被電話嘈醒,On Call 到八點完,但最後一個鐘都唔放過我,六點五十五分,Priority 1 Call,Manukau Deport 十二個鏡頭唔著,唉,點解?人人 On Call最多都係一個Call,但我這個星期竟然有五個,最後一個重要响最後一個鐘。怱怱忙忙趕去,搞咗四個鐘先搞掂。之後Kelvin嚟同我食晏,去咗同慶,係最老字號嘅一間越南餐館,點咗咖喱雞飯,啲咖喱都幾好味,不個雞就老咗啲。食緊飯嗰陣,寶寶問我响邊度開工,原來係整咗的嘢想比我 。原本想早啲收工就過海,但事與願違!冇諗過之後會咁大件事……食完飯後,我問Kelvin跟住做乜嘢job,佢話今日有個車站關閉,我哋要去拆哂所有電子嘢,鏡頭、求助電話、喇叭同埋所有控制器,Kelvin話所有嘢都要拆。我哋一去到,見到個電工,佢話已經截哂所有電,所以我哋就開始剪線,包括「光纖」,之後就拆鏡頭、電話…… 三十分鐘後,有一個著住AT制服嘅人走過嚟,問我哋「邊個剪光纖架?」跟著講咗個令我哋嚇一跳嘅後果:「由這個火車站一直往南到Pokehoke所有網絡都斷哂!」同一時間,Kelvin個電話響起,Papakura急Call,話個成個站啲緊急電話都唔通,緊係唔通啦,都無哂網絡。之後公司就開始打電話嚟問到底發生咩事?跟著經理又打電話嚟問!再之後收到公司Email,叫我哋聽日一早返公司開會喎,唉,大鑊!還好,收工後收到寶寶Whatsapp,都有啲安慰。寶寶今日唔舒服,响屋企休息,唔嚟得打波。寶寶,好好休息呀,記得唔好食生冷嘢,唔係會好辛苦架。最多過幾日買雪糕比妳食,好嗎?

Continue Reading一剪錯成千網斷

On Call 36 小時

有冇搞錯,六點四十四分,公司手機又響,今次係Parnell Station,路上又係傾盆大雨,更慘嘅喺我一檢查發覺原來又係乜事都冇,唉。返到屋企八點幾,好攰,瞓又唔係,唔瞓又唔係,結果都係選擇再瞓一陣,晏啲返中午堂。午餐做咗個沙律,加麵豉湯。簡簡單單又應付咗一餐。之後繼續改Preschool個網頁,埋頭苦幹咗五個鐘,終於搞掂啦,感謝主!希望個客唔會再改啦。睇吓個鐘,又已經七點幾了,有啲肚餓,落去煮晚餐,煮咗上湯菜芯、薑葱炒魚片。一邊食飯一邊睇吓香港新聞,有啲擔心,如果林鄭做咗下屆特首新慘啦,希望「薯片」叔叔會當選啦,咁香港重會有返啲希望,我都可以考慮回流。其實真係有認真諗過,如果香港政治環境好一啲,咁經濟都會好返啲,咁返到香港都可以重有機會發展。「薯片」叔叔話香港依家需要嘅係「休養生息」,我諗我都好需要,而家响度都係一啲目標都冇,冇朋友,冇親人,永遠返到屋企都係一個人對住四面牆,好孤單寂寞,傷口又一直咁流血,與其係咁,不如遠離這個令人懷念而又傷心的地方。其實我真係好鐘意紐西蘭,但世事就係最愛的才能令你最傷。今晚都係早啲上床,唔知半夜三更電話會唔會響,唉!重要捱多九個鐘On Call先完。

Continue ReadingOn Call 36 小時