為我代禱
昨晚實在太攰了,十一點幾雙眼已經完全撐唔開,一上床我諗唔夠三分鐘就瞓著咗。最近唔知點解成日都係咁,好容易就攰,成日都想瞓,開工開車想瞓、收工返嚟一沖完涼又想瞓。星期二晚好開心,可以同寶寶撐枱腳,雖然食嘅嘢好簡單,都係魚頭米粉同麥片蝦,不過真係好幸福。飯後一齊計劃寶寶個企業網頁,發展我們的鴻圖大計😊😊。重新改咗個名叫做「野比家」Dora Family,好啦,等我哋一齊努力去創建這個新的家啦。回家的路上,發現隻手有啲怪怪哋,噢!原來留低咗隻介指响寶寶屋企。不過手指輕輕哋真係有啲唔慣。送咗同事去機場,返到屋企已經差唔多十二點,又好攰,一沖完涼就乜都唔想做,唯有上床瞓。今日一早同Kelvin响Papakura,佢話佢四月底就返星加坡,不過重未決定幾時返嚟,但返嚟之後就準備同我一齊去接工程自己做喎。我諗真係時間要諗諗幾時辭職啦,愈嚟愈頂唔順個經理,太小家,又唔責任,噚日佢打電話比我,要我改Work Sheet,因為Call Out嗰陣去錯地方,唔可以Claim公司喎,星期一早上七點嗰個又叫我唔好計,佢話我係咪都應該七點出門口返工。所以總共張Work Sheet 要減少五個鐘,其實錢唔係問題,原則先係問題,我真係有大清早星期六、日出去做Call Out喎,但作為一個經理係咪唔應該咁小家呢,一百幾十其實都係公司比,但佢唔比我Claim,作為員工點都係會唔開心,咁佢點令我哋服佢呢?我要開始做一啲詳細啲計劃了。寶寶,請為我禱告,我需要信心、勇氣和智慧!對神的信心、對工作挑戰的勇氣和分辦對錯的智慧。
