簡單而幸福的一天
噚晚落咗成晚雨,今日一早都仲係綿綿雨粉,令人心情有點鬱結。返到公司開會,照例又係喺度聽經理嘮嘮叨叨。今日終於可以拎架公司車去整,不過佢哋比咗架好細嘅Echo比我,嘩,點放我所有工具?離開公司,可以鬆一口氣,同Kelin去咗Papakura。放工後買咗寶寶最鍾意食嘅雪糕,因為之前佢唔舒服,答應咗佢要買雪糕氹返佢。答應咗嘅嘢一定要做到。寶寶六點多就到了,佢今日唔係好開心,因為收工比老細哦咗一陣,話佢冇好好睇著個客啲Email,其實我覺得唔關寶寶事,一定係個server慢,可惜搵唔到證據。同寶寶去咗廣州燒臘世家食飯,之後就去打波。今晚無乜人嚟,只有我們四個,都好,可以不停地打。看到寶寶香汗淋漓,我也全身由頭濕到落腳,好有效果的一晚運動。寶寶,妳今晚開心嗎?今晚一定會好好瞓。
