恐懼

今天是我這幾個月來應酬最多的一天。四點多去鍾傳道家裡幫他維修警報器,之後和他去飲咖啡,然後五點半趕出市中心,約了Candy和她晚餐,因為她最近非常之不開心,所以約她吃晚飯開解她一下。跟著就趕去超哥家陪他飲酒,我己經好克制,只飲之兩杯紅酒,兩枝啤酒。但可能心情關係,最終我還是帶著醉意開車回家。和超哥超嫂談了很多,主要圍繞著他們倆孩子的問題和超嫂怎樣適應新西蘭的生活。很久之前聽個一個故事,是香港大學有一年迎接新的迎新露營,幾個新生和舊生一起,圍著營火講故事,但講故事的方法是沒有故事,第一個人開始隨便講一個故事的起始,然後每一個講幾句將故事接下去,但這個遊戲最終一定是恐怖的結局。為什麼會這樣呢?原來因為人在想像中通常會往壞的方向去想。所以最終一定是不好的結局。恐懼是什麼呢?其實恐懼就是對未來的不肯定,不清楚,所以總會聯想到不好的結局,想像事情永遠是最恐怖的。正如每個週未,我都會想得太多,所以非常的不開心。我會在想,妳到底現在是怎麼樣?妳在做什麼事情?想得太多,結果總是擔心。自從答應了妳不再醉酒,今天晚上已是我喝得最多的一晚,喝多了,失去自制的能力,自自然然的開始將壓抑的情緒宣洩出來。所以又開始好不開心,又開始在想妳了。對不起,寶寶!其實我現在已不知道我在寫什麼!原來在心底深深處,我還是好想念妳!原來我還是不能沒有妳!凌晨  酒後  醉筆

Continue Reading恐懼

為我代禱

昨晚實在太攰了,十一點幾雙眼已經完全撐唔開,一上床我諗唔夠三分鐘就瞓著咗。最近唔知點解成日都係咁,好容易就攰,成日都想瞓,開工開車想瞓、收工返嚟一沖完涼又想瞓。星期二晚好開心,可以同寶寶撐枱腳,雖然食嘅嘢好簡單,都係魚頭米粉同麥片蝦,不過真係好幸福。飯後一齊計劃寶寶個企業網頁,發展我們的鴻圖大計😊😊。重新改咗個名叫做「野比家」Dora Family,好啦,等我哋一齊努力去創建這個新的家啦。回家的路上,發現隻手有啲怪怪哋,噢!原來留低咗隻介指响寶寶屋企。不過手指輕輕哋真係有啲唔慣。送咗同事去機場,返到屋企已經差唔多十二點,又好攰,一沖完涼就乜都唔想做,唯有上床瞓。今日一早同Kelvin响Papakura,佢話佢四月底就返星加坡,不過重未決定幾時返嚟,但返嚟之後就準備同我一齊去接工程自己做喎。我諗真係時間要諗諗幾時辭職啦,愈嚟愈頂唔順個經理,太小家,又唔責任,噚日佢打電話比我,要我改Work Sheet,因為Call Out嗰陣去錯地方,唔可以Claim公司喎,星期一早上七點嗰個又叫我唔好計,佢話我係咪都應該七點出門口返工。所以總共張Work Sheet 要減少五個鐘,其實錢唔係問題,原則先係問題,我真係有大清早星期六、日出去做Call Out喎,但作為一個經理係咪唔應該咁小家呢,一百幾十其實都係公司比,但佢唔比我Claim,作為員工點都係會唔開心,咁佢點令我哋服佢呢?我要開始做一啲詳細啲計劃了。寶寶,請為我禱告,我需要信心、勇氣和智慧!對神的信心、對工作挑戰的勇氣和分辦對錯的智慧。

Continue Reading為我代禱

一剪錯成千網斷

今日終於天色放晴,但心情極之唔好,一早又係被電話嘈醒,On Call 到八點完,但最後一個鐘都唔放過我,六點五十五分,Priority 1 Call,Manukau Deport 十二個鏡頭唔著,唉,點解?人人 On Call最多都係一個Call,但我這個星期竟然有五個,最後一個重要响最後一個鐘。怱怱忙忙趕去,搞咗四個鐘先搞掂。之後Kelvin嚟同我食晏,去咗同慶,係最老字號嘅一間越南餐館,點咗咖喱雞飯,啲咖喱都幾好味,不個雞就老咗啲。食緊飯嗰陣,寶寶問我响邊度開工,原來係整咗的嘢想比我 。原本想早啲收工就過海,但事與願違!冇諗過之後會咁大件事……食完飯後,我問Kelvin跟住做乜嘢job,佢話今日有個車站關閉,我哋要去拆哂所有電子嘢,鏡頭、求助電話、喇叭同埋所有控制器,Kelvin話所有嘢都要拆。我哋一去到,見到個電工,佢話已經截哂所有電,所以我哋就開始剪線,包括「光纖」,之後就拆鏡頭、電話…… 三十分鐘後,有一個著住AT制服嘅人走過嚟,問我哋「邊個剪光纖架?」跟著講咗個令我哋嚇一跳嘅後果:「由這個火車站一直往南到Pokehoke所有網絡都斷哂!」同一時間,Kelvin個電話響起,Papakura急Call,話個成個站啲緊急電話都唔通,緊係唔通啦,都無哂網絡。之後公司就開始打電話嚟問到底發生咩事?跟著經理又打電話嚟問!再之後收到公司Email,叫我哋聽日一早返公司開會喎,唉,大鑊!還好,收工後收到寶寶Whatsapp,都有啲安慰。寶寶今日唔舒服,响屋企休息,唔嚟得打波。寶寶,好好休息呀,記得唔好食生冷嘢,唔係會好辛苦架。最多過幾日買雪糕比妳食,好嗎?

Continue Reading一剪錯成千網斷