On Call 36 小時
有冇搞錯,六點四十四分,公司手機又響,今次係Parnell Station,路上又係傾盆大雨,更慘嘅喺我一檢查發覺原來又係乜事都冇,唉。返到屋企八點幾,好攰,瞓又唔係,唔瞓又唔係,結果都係選擇再瞓一陣,晏啲返中午堂。午餐做咗個沙律,加麵豉湯。簡簡單單又應付咗一餐。之後繼續改Preschool個網頁,埋頭苦幹咗五個鐘,終於搞掂啦,感謝主!希望個客唔會再改啦。睇吓個鐘,又已經七點幾了,有啲肚餓,落去煮晚餐,煮咗上湯菜芯、薑葱炒魚片。一邊食飯一邊睇吓香港新聞,有啲擔心,如果林鄭做咗下屆特首新慘啦,希望「薯片」叔叔會當選啦,咁香港重會有返啲希望,我都可以考慮回流。其實真係有認真諗過,如果香港政治環境好一啲,咁經濟都會好返啲,咁返到香港都可以重有機會發展。「薯片」叔叔話香港依家需要嘅係「休養生息」,我諗我都好需要,而家响度都係一啲目標都冇,冇朋友,冇親人,永遠返到屋企都係一個人對住四面牆,好孤單寂寞,傷口又一直咁流血,與其係咁,不如遠離這個令人懷念而又傷心的地方。其實我真係好鐘意紐西蘭,但世事就係最愛的才能令你最傷。今晚都係早啲上床,唔知半夜三更電話會唔會響,唉!重要捱多九個鐘On Call先完。
